Jäsenkortti

Jäsenyyden muokkaus oma.4h.fi

Jäsentietoja muokataan sähköisellä jäsenkortilla. Huoltaja muokkaa alaikäisen jäsenen tietoja tai jos kysessä on nuori,  voi hän muokata omia tietojaan kun hänen tiedoistaan löytyy oma matkapuhelinnumero tai sähköpostiosoite. Jäsenkortilla voi valmiiseen perhejäsenyyteen lisätä uuden perheenjäsenen tai poistaa jäseniä.

Yksilöjäsenyyden muuttaaminen perhejäsenyydeksi onnistuu liittämällä uusi jäsen normaalisti jäseneksi (huoltajan sähköpostiosoite ei saa löytyä jäsenrekisteristä ennestään, joten käytä jotain muuta kuin aikaisemmin ilmoitettu) ja ilmoittamalla marjo.lehtola-tuomisto(at)4h.fi että haluaa liittää kaksi yksilöjäsentä perheeksi. Perheeksi muuttaamisen jälkeen huoltaja pääsee itse lisäämään perheeseen vielä lisää jäseniä.

HUOM! Kirjaudu sähköpostiosoitteella/matkapuhelinnumerolla, joka on ilmoitettu liittymisen yhteydessä jäsenrekisteriin. Ensimmäisellä kerralla tilataan sähköpostiin koodi, jolla pääsee lisäämään salasanan.  Alla kuvalliset ohjeet: