Liity jäseneksi

Tule mukaan kivaan 4H-toimintaan ja tue paikallista nuorisotyötä liittymällä Rovaniemen 4H-yhdistyksen jäseneksi!

Klikkaa kuvaketta liittyäksesi

Yksilöjäsenmaksu on 40€/vuosi ja perhejäsenmaksu on 85€/vuosi. Perhejäsenmaksulla voivat jäseneksi liittyä kaikki samaan ruokakuntaan kuuluvat aikuiset ja lapset 6-vuotiaasta alkaen.

4H-yhdistykseen liitytään jäseneksi täyttämällä verkkolomake

14.4.2024 alkaen ensimmäinen jäsenmaksu maksetaan heti liittymisen yhteydessä. Samalla poistuu mahdollisuus tilata lasku ja maksaa myöhemmin. Muutoksen myötä ensimmäisen jäsenmaksun maksaminen on helpompaa ja nopeampaa. Käytössä ovat kaikki yleisimmät maksutavat.

4H-järjestöllä on käytössä rullaava jäsenkausi. Jäsenyys alkaa liittymiskuukauden alusta ja on voimassa 12 kuukauden jaksoissa.

Ensimmäisen jäsenkauden päättyessä jäsen saa  uuden laskun seuraavalle jäsenkaudelle sähköpostilla tai verkkolaskuna.

Valtakunnalliset jäsenedut löydät TÄÄLTÄ

Paikalliset jäsenedut:

(Edut voimassa kun jäsenmaksu maksettuna)

4H-kerhot ilman kerhomaksua (muuten 40€/ kausi)

Jäsenalennukset yhdistyksen kursseille, retkille ja leireille

4H-työpalvelussa työskentely ja 4H-yrityksen perustaminen

Tapaturmavakuutus 4H-toiminnassa

Toimistolla myytävistä tuotteista -10% (ei myyjäisissä)

Taidekehystämö Hyvärinen askartelutarvikkeet -10%